Re: end of environment space

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 15:00:00 MET DST

Marek Wierzbicki dnia 2005-03-30 08:35:
> Dzięki, ale nie o to mi chodziło (co zresztą wynika z komunikatu).
> Wyjaśniam: W chwili uruchomienia programu dosowego, jak powiedziałeś,
> jest wczytywany plik autoexec.nt. Ma on moje 5 zmiennych ustawionych za
> pomoca set (łącznie góra 120 bajtów). A mimo to brakuje miejsca na
> załadowanie tych zmiennych do pamięci. I chodzi mi o to ile jeszcze
> miejsca w pamięci jest na te zmienne (jak sprawdzić)?

kiedyś w czasach dos'a to się ręcznie ładowało command.com'a
z odpowiednimi parametrami m.in. COMSPEC itp. i tam też można
było podać rozmiar środowiska. Może do cmd.exe też można
podać rozmiar - loknij helpa do cmd.exe oraz pooglądaj
moj komp->właściwości->[zaawansowane]->przycisk zmienne środowiskowe
a tak wogóle to zerknij na to:
http://vlaurie.com/computers2/Articles/environment.htm

btw ustaw se te zmienne jako systemowe wszystkich użytkowników
i nie dawaj je w autoexec.nt

--