Re: end of environment space

Autor: Marek Wierzbicki <marek.wierzbickiiiii_at_azymuttttt.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 08:35:05 MET DST

> w konsoli wydaj polecenie mem /c a dostaniesz info o ilosci pamieci.
> ciebie interesuje rozmiar najwiekszego programu wykonywalnego.

Dzięki, ale nie o to mi chodziło (co zresztą wynika z komunikatu).
Wyjaśniam: W chwili uruchomienia programu dosowego, jak powiedziałeś, jest
wczytywany plik autoexec.nt. Ma on moje 5 zmiennych ustawionych za pomoca
set (łącznie góra 120 bajtów). A mimo to brakuje miejsca na załadowanie tych
zmiennych do pamięci. I chodzi mi o to ile jeszcze miejsca w pamięci jest na
te zmienne (jak sprawdzić)?

Marek