Re: Router-haslo

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 02:20:58 MET DST

in news:d29jmd$nm4$1@news.onet.pl , *Leon* wrote:
> To to ja wiem,

Ale tego, że wiesz, nie powiedziałeś dotąd, więc nie dziw się
odpowiedziom.

> interesowalo mnie wejscie na router bez resetowania ustawien.

Obawiam się, że nie ma. A bez hasła też nie wpuści. Wniosek,
znać hasło. Szuflada tego stawiacza, o ile ją miał.
Komputer z którego kiedykolwiek się logował do routera.
Jak to był jakiś windowsowaty, najlepiej z win9x, i w dodatku z IE,
żaden problem, hasła w rejestrze (hint - protected storage).

PS, dlaczego 'adasiek' miałby się powstrzymywać od wypowiadania
swoich opinii, toć grupy dyskusyjne są. A ta rzeczywiście nie
o sprzęcie.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)