Re: Router-haslo

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 11:41:24 MET

Tego oto dnia 2005-03-25 22:51, Niejaki/a Leon bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Witam
> Czy ktos moze mi powiedziec w jaki sposob zresetowac/dostac sie na
> router

NTG --> pl.comp.networking byla by lepsiejsza

> bez znajomosci loginu i hasla administratora?

wujek google wie - pytales ?

>Konkretnie chodzi o
> router D-Link DI-804 HV,

wujek google spytany odpowie pewnie ze dlink.com

> ale chcialbym wiedziec czy generalnie istnieja
> taka mozliwosc,

tak

>ajesli tak to jak.

http://support.dlink.com/products/view.asp?productid=DI%2D804HV
i potem :
Product Manual, a potem przeczytac
albo prosciej :
Frequently Asked Questions (FAQ's) i potem kliknac na drugi linki pt.
"What is the proper procedure to reset the DI-704, DI-704P, DI-713P,
DI-804HV, and DI-808HV to factory settings?"

> Juz ktorys raz zdarza sie, ze
> otzrymujemy firme w ktorej ktos, kiedys postawil router i tyle o nim
> slyszeli i o chasle rowniez ;-)
                ^^^^^^
                hasle jesli juz ;-)

Jesli to taki problem dla Was, ze nie potraficie poradzic sobie z tego
typu problemem to moze nalezy zatrudnic kogos kto sie na tym zna? Bo
jesli bierzecie sie sami za takie rzeczy i nie potraficie sobie z tym
poradzic to mozecie zrobic po prostu klientowi krzywde.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --