Re: hibernacja w XP

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 22:52:59 MET DST

BJ napisał(a):
> Witam,
> Mam taki problem, kiedy komputer jest w stanie hibernacji, nie moge (nie wiem
> jak) noralmnie, czyli nie przez restart przywrocic komputer do trybu pracy.

hibernacja to cos zupelnie inne niz stan wstrzymania. podczas stanu
wstrzymania system operacyjny jest caly czas uruchomiony i pozostaje w
pamieci komputera i mozna go wybudzic. w czasie hibernacji natomiast
komputer jest zwyczajnie wylaczony, z ta tylko roznica, ze cala
zawartosc pamieci ram, dzialajacego jeszcze komputera, zostala zapisana
na dysku, zeby po ponownym uruchomieniu komputera przywrocic mu
automatycznie stan sprzed hibernacji, zatem po zahibernowaniu komputer
trzeba po prostu wlaczyc.

> Pomijajac to, gdy zrestartuje komputer, uruchamia sie on poprawnie, ale
> niestety trace polaczenie internetowe :(
> Co jest grane? Mam stael lacze kablowe LAN, w ustawieniach sieciowych wszystkie
> parametry sa niezmienione, ale mimo to polaczenie nie byc ustanowione.

niestety z hibernacja jest taki problem, ze nie wszystkie sterowniki
urzadzen ja obsluguja i po wybudzeniu z hibernacji urzadzenia moga nie
dzialac juz prawidlowo. ja tak mialem ze stara myszka a4tech podlaczona
do portu com. na standardowych sterownikach wbudowanych w windows myszka
po hibernacji dzialala ok, ale jak zainstalowalem sterowniki a4tech, to
po wybudzeniu myszka juz nie reagowala na nic i dopiero restart kompa
pomagal.

sprobuj poszukac nowszych sterownikow do swojej karty sieciowej, moze to
rozwiaze problem, jesli to jest przyczyna

> Z gory dziekuje za wszelkie informacje,

pozdrawiam

--
Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination