Re: kopiowanie z CD

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 22:41:00 MET DST

Krzysztof Wolski napisał(a):
> Witam!
> Domyślam się że jest to do zrobienia - co zmodyfikować, żeby pliki
> kopiowane na dysk z płyty CD nie miały atrybutu tylko do odczytu? Jakiś
> wpis w rejestrze? Programy zewnętrzne odpadają ;-)

jesli chodzi ci o to, zeby automatycznie usuwalo atrybut read only przy
kopiowaniu explorerem z cd na dysk, to nie mam pojecia jak to wylaczyc -
chyba sie nie da w windowsach

mozesz kopiowac pliki przy pomocy polecenia konsolowego xcopy - ono
chyba domyslnie usuwa atrybut r/o przy kopiowaniu z cd, albo mozesz uzyc
programu copy handler, ktory doda do menu kontekstowego nowe opcje
kopiowania.
w opcjach copy handlera mozesz ustawic, zeby program kopiowal pliki bez
kopiowania atrybutow.
copy handler jest darmowy na licencji gnu gpl
http://www.copyhandler.prv.pl

btw, to ww program jest bardzo pomocny przy kopiowaniu w sieci lan,
zwlaszcza przez to ze ma wznawianie/dokanczanie i jest, moim zdaniem,
duzo lepsza alternatywa programu total copy.

pozdrawiam

--
Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination