Re: Router-haslo

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 18:09:34 MET

Leon wrote:

> Czy ktos moze mi powiedziec w jaki sposob zresetowac/dostac sie na router
> bez znajomosci loginu i hasla administratora? Konkretnie chodzi o router
> D-Link DI-804 HV, ale chcialbym wiedziec czy generalnie istnieja taka
> mozliwosc, ajesli tak to jak. Juz ktorys raz zdarza sie, ze otzrymujemy
> firme w ktorej ktos, kiedys postawil router i tyle o nim slyszeli i o chasle
> rowniez ;-)

sami nie jestescie wcale lepsi; pytacie o sprzetowy
router na grupie poswieconej systemowi operacyjnemu

poza tym logicznym jest, ze kazde tego typu urzadzenie
oferuje powrot do ustawien fabrycznych; zaloze sie, ze
wszystko jest pieknie opisane w instrukcji, ktora mozna
bez problemu wyciagnac ze strony WWW producenta;

adas;