Re: RRAS - Pix

Autor: Tomasz Polus <tomaszpolus_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 10:57:20 MET

[...]

Nie napisales nic o rezultatach tych operacji:
> [...]

No wiec? Uzyj zarowno klienta terminalowego jak i telneta.

I jak?

Szczegolnie interesuje mnie ten debug, to znaczy sprawdz
czy komunikacja TCP miedzy tymi maszynami odbywa sie nastepujaco:
SYN - SYN+ACK - ACK. Moze to rowniez sprawdzic telnetem
na port 3389 tego serwera - czy polaczenie telnetem moze
zostac ustanowione czy nie? Sprawdz rowniez czy w logach
systemowych na serwerze nie ma wpisow dotyczacych
problemow z RDP.

--
Tomasz Polus