Re: RRAS - Pix

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_interia.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 10:40:50 MET

Dnia Fri, 25 Mar 2005 10:24:00 +0100, Tomasz Polus
<tomaszpolus@poczta.onet.pl> napisał:

> "Zdzislaw Landowski" <codeboy@interia.pl> wrote in message

> [...]
>
> Co prawda to jest lista o Windows, ale co mi tam :)
>
> Pierwsze pytania powinny sie pojawic takie:
> 1) Czy osoba z IP 192.168.0.9 probujaca wejsc na serwer z IP 10.10.10.2
> ma wpisany routing do sieci 10.10.10.0 (lub default gateway) przez tego
> PIXa?
> 2) Czy serwer z IP 10.10.10.2 ma wpisany routing do sieci 192.168
> (lub default gateway) przez tego PIXa?
> Jednak napisales wczesniej, ze aplikacja Oracle w tej samej sytuacji
> [...]

Na 100% nie ma tam zadnego firewalla to serwer komunikacyjny do duzego
systemu , dlatego jest on nawet wewnetrznie chroniony firewall, widze ze
problem jest wiekszy a skoro tak to odpuszczam go bo musze zajac sie
migracja, to mialo byc ulatwienie dla pracownikow, mialem kliknac i mialo
dzialac, skoro tak nie jest to niestety , musza meczyc aplikacje lokalnie
, chcieli wykonywac operacje na oraclu na maszynie na ktorej ten Oracle
stoii.

dzieki za pomoc i narazie EOT
chyba ze ktos wymysli jakies sensowne rozwiazanie :)

Wesolego jajka :)

--
Pozdrawiam
Zdzislaw Landowski