Re: Wstrzymywanie systemu w Win XP Home

Autor: Tomasz Polus <tomaszpolus_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 08:51:54 MET

"Wojtek Szweicer" <wszwejk@poczta.onet.pl> wrote in message
news:_cb0e.10158$zY6.3974@news.chello.at...
[...]
> Płyta to ASUS P4PE, w instrukcji nie piszą, z jakim ACPI współpracuje,
> znalazłem, że wersja BIOSu to "ASUS P4PE ACPI BIOS Revision 1002". Karta
> grafiki to Radeon 9700, ona ma wyjście do TV, ale karty TV nie mam;
> procesor PIV (w Menadżerze Urządzeń jest "Wieloprocesorowy komputer PC z
> interfejsem ACPI"); karta dźwiękowa to SoundBlaster Live!. Żadnych innych
> specjalnych rzeczy.
> Sterowniki to takie, jakie były na płytkach dostarczonych do komputera. Na
> Windows Update kiedyś były sterowniki do karty graficznej, to
> zainstalowałem.
> Głównie chodzi mi o to, że to kiedyś działało :(

Zanim zaczniesz jeszcze głębiej grzebać w systemie, przeczytaj
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&q=ASUS+P4PE+ACPI+hibernation
Wszystkie wątki i mam nadzieje ze znasz angielski :) Jesli nie
to postaram sie strescic o co chodzi - proponuja wlaczyc w BIOS
opcje Suspend to RAM. Sa tez inne ciekawe pomysly, ktore moga
zadzialac lub nie. Generalnie Google Twoim przyjacielem ;)

"Here is the method I found on Usenet, which I applied and then, S3
(STANDBY) became available on both my P4PE and CUSL2. The original
message is repeated below.

I did need to go into BIOS and enable SUSPEND TO RAM. And I think I
also had to (in XP) go into Control Panel / Power Management and
enable standby by or suspend or something "obvious" in there.

The method outlined below is working for me now, but ONLY after I also
moved my Logitech Wireless Mouse MX700 from the USB Port on my P4PE to
the PS2 port. Otherwise, it has been trouble free.

Logitech support also reports issue with their wireless keyboards and
sent me some tech support information on that, but nothing that would
fix my MX700 on the USB port ... I figured out that moving it from USB
to PS2 works ... on my own."

--
Tomasz Polus