Re: Win XP HE - konto Administrator

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 17:44:08 MET

Użytkownik "mega" <mega@samorzad.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:d1up7e$a7e$1@julia.coi.pw.edu.pl...

> moze zeczywiscie moj post nie jest zupelnie na temat, ale na pewno
> wspomniana kombinacja klawiszy pozwala uzyskac w xp he ramke
> logowania, gdzie mozna wpisac nazwe usera. niestety nie mam w tej
> chwili mozliwosci sprawdzenia czy wpisanie tam usera administrator z
> odpowiednim haslem pozwoli sie zalogowac. jesli nie, to moze trzeba
> zmienic haslo kontu administrator lub pobawic sie zasadami
> zabezpieczen i/lub rejestrem. nie mam dostepu do wersji home, wiec
> nie moge potestowac.
[...]

Skoro nie masz dostępu do Home, to powinieneś był pisać w trybie
przypuszczającym, a nie tak, jakbyś stwierdzał fakt. Ja na przykład
staram się być wiarygodnym w tym co piszę między innymi w ten sposób, że
z reguły osobiście sprawdzam proponowane podpowiedzi. A jak czegoś nie
wiem, to po prostu o tym nie piszę ;-).

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/