Re: polskie znaki w DOS na win2000

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 05:35:24 MET

Wacek napisał(a):
> używam ogonki.com, pl.exe i za cholerę nie mogę odpalić programu
> DOS'owego z polskimi znakami na ekranie ani w oknie ani na full screen.

> poza tymi rezydentnymi programikami muszę zrobić cos jescze?

to zalezy co zrobiles z tymi rezydentnymi programami od polskich liter.
dodales ich wpisy do pliku autoexec.nt? problemem moze byc jeszcze to,
ze np. kodowanie w tych dosowych programach jest np. w mazovii a nie w
latin-ii.

--
Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination