Re: mapowanie com na w2k server

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 05:26:07 MET

yasiek_er napisał(a):
> wszystkie te ustawienia są w taki stanie jak pokazujesz, mimo to nie mapuje

sproboj po zalogowaniu sie do sesji terminalowej w konsoli zmapować port
com w taki sposob:

net use COM1: \\%CLIENTNAME%\COM1:

zamiast COM1 wstaw odpowiednie dla ciebie porty COM i pamietaj o
dwukropkach po nazwach portów.
jesli zmienna %CLIENTNAME% nie dziala, to sprobuj uzyc po prostu nazwy
unc kompa.
jesli powyzsze mapowanie u ciebie zadziala, to mozesz je potem dodac do
skryptow logowania

u mnie takie mapowanie na serwerze win2k dziala, ale mam jeszcze
metaframe citrixa. drukarki fiskalne dzialaja po tym bez problemu.

--
Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination