Re: Jak odchudzić Win XP

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 02:30:03 MET

Lukasz Kozicki wrote:
> Witam.
>
> Windows XP home edition v.2002 + SP2. Zainstalowane na niezbyt
> dużej partycji, chciałbym zrobić maksymalnie dużo miejsca, jednak
> nie tracąc na stabilności systemu.
>
> Zgodnie z http://www.tweakxp.com/tweak2101.aspx "Odinstalowałem"
> Outlook Expressa. Czy teraz mogę usunąć wszystkie przemianowane
> pliki i katalogi?
>
> Czy moge usunąć katalog windows\system32\dllcache (~ 410 MB), a do
> tego gdzieś (?) porzegrzbać w rejestrze żeby go nie próbował
> tworzyć na nowo?
Mozesz ograniczyc jego rozmiar:
http://support.microsoft.com/?kbid=310747

a jezeli chcesz wylaczyc to:
http://www.winguides.com/registry/display.php/790/

> Co mogę ustawić, by nie były trzymane na dysku komponenty usuniete
> przy patchowaniu systemu (katalogi windows\$NtUninstall*$) i (chyba?)
> kopie tych plików (podkatalogi windows\SoftwareDistribution\Download\* )
> - każdy około 59MB, czyli kolejne 120 MB.
Mozesz usunac

> Co jest w katalogach windows\$hf_mig$\* - czy to znów kolejna kopia
> tego samego?
To niekoniecznie musi byc dobry pomysl, tym do czego sluzy ten foldr
przeczytasz tutaj:
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=824994

--
Tomasz Onyszko [MVP]