Jak odchudzić Win XP

Autor: Lukasz Kozicki <ROT13yxbmvpxv_at_vg.cy.invalid>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 00:32:50 MET

Witam.

Windows XP home edition v.2002 + SP2. Zainstalowane na niezbyt
dużej partycji, chciałbym zrobić maksymalnie dużo miejsca, jednak
nie tracąc na stabilności systemu.

Zgodnie z http://www.tweakxp.com/tweak2101.aspx "Odinstalowałem"
Outlook Expressa. Czy teraz mogę usunąć wszystkie przemianowane
pliki i katalogi?

Czy moge usunąć katalog windows\system32\dllcache (~ 410 MB), a do
tego gdzieś (?) porzegrzbać w rejestrze żeby go nie próbował
tworzyć na nowo?

Co mogę ustawić, by nie były trzymane na dysku komponenty usuniete
przy patchowaniu systemu (katalogi windows\$NtUninstall*$) i (chyba?)
kopie tych plików (podkatalogi windows\SoftwareDistribution\Download\* )
- każdy około 59MB, czyli kolejne 120 MB.

Co jest w katalogach windows\$hf_mig$\* - czy to znów kolejna kopia
tego samego?

O bezpieczeństwo systemu raczej się nie obawiam - mam zamiar co jakis
czas zrzucać sobie do pliku obraz całej partycji. Chcałbym odchudzić
system na tyle, by ten obraz po skompresowaniu mieścił się na 1 CD.

Pozdr,

--
ŁK