Re: Problem z formatem pod winxp

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 00:08:47 MET

<makuch2@poczta.onet.pl> schreef in bericht
news:39a6.0000028d.423b510f@newsgate.onet.pl...
> Mam problem Kupiłem nowy komp zainstalowalem winxp. Brat bawiac sie
> kapem nie
> wiem jak zamienił moje konto z administratora na konto z ograniczeniami.
> Konta
> administratora wogole nie ma.

Jest nie przejmuj sie. Na ekranie powitalnym zrob podwojne szybkie
uderzenie klawiszami Ctrl+Alt+Del powinno pokazac ci sie konto logowania
wpisz administrator i haslo, ktore bylo podane pdczas instalacji. Jezeli
podczas installacji nie podawales hasla to zostaw puste miejsce i kliknij
OK. Teraz jestes adminem systemowym. Nic tutaj nie zmieniaj ustaw jedynie
swoje konto jako administrator. Wyloguj sie i zaloguj sie na swoje konto.
Wlasciwie lepiej zrob restart i loguj sie na swoje konto.