Re: system zatrzymuje sie co pol sekundy

Autor: KrzysiekPP <krzysiekpp_at_nospam.op.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 21:21:53 MET

> aaa, jesli o to chodzi to oczywiscie wylaczalem. nie instalowalem
> tylko innej. skanowalem wirusy z wylaczona karta, tak zeby miec
> pewnosc. <rs>

Zajrzyj na www.sysinternals.com ... jest tam programik, ktory wyswietla
wszystkie odwołania do rejestru. Byc moze programik, ktory regularnie
tak zacina system wowczas sie ujawni. Dzieki niemu raz wykrylem blad w
jednej aplikacji, w ktorej autor zrobil blad w timerze i program przez
to co sekunde odczytywal cala swoja konfiguracje. Nie bylo tego widac w
task managerze po obciazeniu procesora, ale moja uwage zwrocila
regularnie zaswiecajaca sie dioda dysku i dzieki temu programikowi udalo
mi sie ustalic winowajcę.

--
Krzysiek, Krakow