Re: HijackThis

Autor: :: Solana :: <solanasun_at_hotmail.NO-SPAM.com>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 20:09:44 MET

"Michał Biek" <mb@coi.pw.edu.pl.invalid> skrev i meddelandet
news:ovq5khxia3jw$.dlg@coi.pw.edu.pl...
> Newspupil as :: Solana :: via ":: Solana ::"
> <solanasun@hotmail.NO-SPAM.com> with the tick
Länkar

> Ten jest podejrzany! Usunąłbym go.

Länkar to po szwedzku "linki". (Dodatkowe menu wyswietlajace niektore linki
i ich ikonki w przegladarce, pod URL. To samo ma Firefox i Mozilla)

> Sposób pozbycia się np.: http://tinyurl.com/43myx

O, jak ja to lubie ;-)

> Robaczek (:-)
> Sposób pozbycia np.: http://tinyurl.com/373sa

No dobra, czy ten program to nie jest spyware? Kiedys juz w chwili
desparacji kupilam taki problem za 39 USD i okazalo sie, ze nie usuwal 2
szpiegow a na dodatek sam byl szpiegiem :-(

> 1. HijackThis jest już ver. 1.99.1 http://tinyurl.com/kw8s
Tak, wiem, z przyzwyczajenia kliknelam na stara ikonke
.
> 2. IMHO masz coś kiepsko "połatany" NT/IE lub niezbyt bezpieczne
> ustawienia.

A-ha, a mozesz troche blizej???

> 3. Używanie 2 programów antywirusowych niezalecane. Używać 1, a dobry.
> A w razie czego są skanery online!

Drugi (Symantec Online) wlaczylam jak Avast zawiodl.

> 4. Polecam też SpywareBlaster 3.3 http://tinyurl.com/g1d9

Tez juz mam.

> 5. Sprawdź/ściągnij też nowe bazy do programów antyspyware
tak

> 6. Wprawdzie trial, ale może pomóc: SpySweeper http://www.webroot.com
ok

> 7. Skasuj wszystkie pliki tymczasowe, ciasteczka. Opróżnij Kosz.
> Defrag dysk D. Restart i przyślij nowy log.

OK, dzieki, pozdrawiam, magda