Re: HijackThis

Autor: Michał Biek <mb_at_coi.pw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 18:20:14 MET

Newspupil as :: Solana :: via ":: Solana ::"
<solanasun@hotmail.NO-SPAM.com> with the tick
> [...]
> R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Länkar
> [...]

Ten jest podejrzany! Usunąłbym go.

> Jak to jest mozliwe? Nie otwieram zalacznikow, nie surfuje po "zakazanych"
> stronach ;-), mam pelna (???) ochrone - co mozna zrobic jeszcze???
> [...]
> D:\WINNT\Downloaded Program Files\WinTaskAdX.dll is infected with
> Adware.SyncroAd
*Adware* zainstalowane przez siakieś shareware, freeware. Szkodliwość:
niska
Sposób pozbycia się np.: http://tinyurl.com/43myx
> D:\WINNT\Downloaded Program Files\WinTaskAdX.dll is infected with
> Packed.Adware
*Adware* - Sposób pozbycia się jw.
> D:\WINNT\system32\TFTP560 is infected with W32.Spybot.Worm
Robaczek (:-)
Sposób pozbycia np.: http://tinyurl.com/373sa
P.S.
1. HijackThis jest już ver. 1.99.1 http://tinyurl.com/kw8s
2. IMHO masz coś kiepsko "połatany" NT/IE lub niezbyt bezpieczne
ustawienia.
3. Używanie 2 programów antywirusowych niezalecane. Używać 1, a dobry.
A w razie czego są skanery online!
http://us.mcafee.com/root/mfs/default.asp
http://www.kaspersky.com/scanforvirus
http://www.pandasoftware.com/activescan/
http://skaner.mks.com.pl/skaner.html
4. Polecam też SpywareBlaster 3.3 http://tinyurl.com/g1d9
5. Sprawdź/ściągnij też nowe bazy do programów antyspyware
6. Wprawdzie trial, ale może pomóc: SpySweeper http://www.webroot.com
7. Skasuj wszystkie pliki tymczasowe, ciasteczka. Opróżnij Kosz.
Defrag dysk D. Restart i przyślij nowy log.