Re: Kontroler PCI i problem z startem Windows 2000

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 18:15:29 MET

Użytkownik "Piotr Gasidlo" <quaker@pandora.barbara.ds.polsl.gliwice.pl>
napisał w wiadomości
news:slrnd32ml8.7qf.quaker@pandora.barbara.ds.polsl.gliwice.pl...
> Witam,
> Ostatnio rozszerzyłem mój komputer oparty o płytę na chipsecie BX
> o dodadtkowy kontroler EIDE na szynie PCI[1]. Po włączeniu Windows
> 2000 system poprawnie wykrył sterownik i zainstalował sterowniki.
> Podłączony do kontrolera dysk (mój drugi dysk) poprawnie działał w
> trybie UDMA/100. Postanowiłem również podpiąć mój dysk systemowy do
> nowego kontrolera, tj.
>
> Primary Master (na płycie) -> Primary master (kontroler).
>
> Komputer startuje, BIOS wykrywa poprawnie dyski, wyświetla się menu
> [...]

Coś mi się wydaje, że Ty nie startujesz tego systemu, co należy (ale
oczywiście nie wiem, co jeszcze masz na tych partycjach). Po prostu
przełożenie dysku na inny kontroler wiąże się nierozerwalnie ze zmianą
wpisów w Boot.ini, a z tego co piszesz wynika, że Ty Boot.ini nie
ruszałeś...

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/