Re: Logowanie za długo trwa

Autor: matt <mateusz_at_WYTNIJTOmatrox.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 10:28:45 MET

Użytkownik "Mark" <tenchi@pnet.pl> napisał w wiadomości
news:42306baf@news.vogel.pl...
> matt <mateusz@WYTNIJTOmatrox.pl> napisał(a) w wiadomości:

> W opcjach Gadu-Gadu wtłącz uruchamianie jego przy starcie systemu.

No tak, ale de facto ładowanie samego gg, czy MSN, nie trwa
aż tak długo. Największy problem miałem z tym, o czym pisałem w
swoim pierwszym poście. Wywaliłem usługę WIA, która powodowała
jakieś błędy (wyjaśniło się po wejściu do dziennika) i już jest
o niebo lepiej. Z resztą usług szczerze powiem nie wiem co robić,
bo nie wiem od czego są (zresztą co to jest ten Windows Imaging
Acquisition też nie wiem :-) ).

Tak czy inaczej jest już dużo lepiej :-)

Pozdrawiam,
matt