Logowanie za długo trwa

Autor: matt <mateusz_at_WYTNIJTOmatrox.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 14:51:49 MET

Witam,

Jestem tu pierwszy raz i szczerze mówiąc nie wiem
czy dobrze trafiłem. Ale do rzeczy...

Komputer to DELL Latitude 600 (notebook) z XP +
SP1 + SP2 i wszystkie dodatki. Pentium centrino,
512 MB RAM.

Opis problemu.
Przy starcie XP pojawia się winieta do logowania
do systemu. I teraz zaczyna się to co mnie denerwuje.
Jeżeli wpiszę od razu login i hasło, klepnę enter,
to pojawia mi się sama tapeta, po czym trzeba czekać
parę minut (ok. 3-4), aż pojawią się wszystkie ikony
i pasek na pulpicie. Komputer w tym czasie coś rzeźbi
(od czasu do czasu kręci dyskiem), aż w końcu pod sam
koniec zakręci dłużej i jestem w systemie.
Natomiast jeżeli odczekam te parę minut, po czym wpiszę
login i hasło, to system otwiera się niemalże
natychmiastowo.

Zaczęło się to dziać jakiś czas temu po zainstalowaniu
SP2 i w końcu mnie zirytowało.

W czym tkwi problem?

Pozdrawiam,
matt