Problem z logowaniem

Autor: Przemek <wildspirit_at_tlen.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 14:44:40 MET

Mam taki problem. Chce wyłączyć monit logowania tak żeby mi się logował
automatycznie na wybranym koncie. Oczywiście chodzi o WinXP. Więc
ustawiam programikiem Tweak UI żeby właśnie logował automatycznie i
restartuje kompa no i działa. Ale jak jeszcze raz zrestartuje tzn po
kolejnym uruchomieniu znowu mi wyskuje monit wyboru uzytkownika ale
tylko z możliwością wyboru admnistratora. Żeby przełączyć się na
pożadanego użtkownika muszę nacisnąć dwa razy ctrl+alt+del i dopiero
zmienić urzytkownika. Czy da się to jakoś zmienić? Tzn tak żeby to co
ustawie w Tweak UI było na stałe?

Pozdrawiam

Przemek Biernat