RAID 1 - problem

Autor: Ariusz <ariuszn_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 14:10:26 MET

Posiadam: Iwilla, procesor Dualxeon 2,8, 1 GB ramu, i dwa dyski SATA na
raidzie 1- wszystko wydaje sie ok, ale raz na jakis czas system sie wiesza.
Potem startuje kompa i niby ok. Ale jak wejde do programu zarzadzajacego
raidem (Adaptec Storage Manager) to dopiero widze, ze cos nie tak. Czasem
jeden dysk jest degradet i musi nastapic odbudowanie, jest failied i
nastepuje weryfikacja.
Nie mam programu antywirusowego, wiec wykluczam antywira - kiedys mialem i
myslalem, ze to to!

Nie znam sie na raidach dlatego mam prosbe, jezeli ktos zna temat, i spotkal
sie z czyms takim to prosze o info.

Sprawa wieszania i raida - to moje przypuszczenia i nie wykluczam czegos
innego, choc ram testowalem (niby jest OK) soft, mialem wszystkie te
programy na innym kompie i bylo ok. sam nie wiem ??

Pozdrawiam Ariusz