Re: ghost+win2k

Autor: <sylwusm_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 13:41:03 MET

> Użytkownik <sylwusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> I dokładnie o tym pisałem. Z tym że w Boot.ini jest zapisany nie tylko
> numerek dysku, ale także m.in. numer kontrolera dysków oraz numer
> partycji. Jeżeli więc podepniesz nowy dysk w miejsce starego i na obu
> napędach jest identyczny układ partycji, to system musi ruszyć. Robiłem
> to wielokrotnie bez żadnych komplikacji. O wcześniejszym ustawieniu
> aktywnej partycji oczywiście nie wspominam, bo to podstawy...

> Usunięcie podpisu dysku będzie miało znaczenie, jak system ruszy ale nie
> [...]

No więc tak jak pisałem.Dysk podpinam w miejsce starego, układ partycji taki
sam, a system nie wstaje. Na początku myślałem że coś ghost coś źle przeniósł,
ale powtórzyłem kopiowanie 3 razy i to samo.Nie wiem co z tym zrobić. Wszystkie
pliki na nowym dysku działają, wszystko chodzi, a jak podłącze w miejsce starego
to dostaje komunikatem po oczach i koniec. nowy dysk 80GB, partycja systemowa
10GB. na obu dyskach NTFS. partycja oczywiście ustawiona jako aktywna.
Jak wpadniesz na jakieś cudowne rozwiązanie tego problemu to napisz. dzięki

pozdrawiam
sylwek