Re: ghost+win2k

Autor: <sylwusm_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 12:32:05 MET

> Użytkownik "sylw" <sylwusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ten komunikat oznacza tylko, że ntloader nie potrafi odnaleźć pliku
> ntoskrnl.exe, bo mu się ścieżki w pliku Boot.ini nie zgadzają. Albo więc
> je wyedytuj poprawnie, albo po prostu podepnij nowy dysk w miejsce
> starego. Ten sam problem będziesz miał także i wtedy, gdy nie zgodzi się
> obecne położenie partycji systemowej w stosunku do oryginału. Tj. gdy
> skopiowałeś pierwszą partycję umieszczając ją w nowej tabeli partycji na
> przykład na drugim miejscu. Na koniec nie zapomnij o wykonaniu fdisk
> [...]

 Jeżeli stary dysk był podpięty na primary master a system stał partycji
podstawowej to podpinając nowy w to samo miejsce to plik boot.ini pozostaje bez
zmian.Moze się mylę, bo nie mam przy sobie win2k aby to sprawdzić,ale przecież w
boot.ini jest tylko zapis o tym na jakim dysku jest system, a więc w moim
przypadku wpisy pozostają ważne dla obu dysków.
Co innego podpis dysku.... ale najpierw sie z tym muszę uporać.

pozdrawiam,
sylwek