Re: Instalacja XP Home - zagadka

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Wed 02 Mar 2005 - 18:51:24 MET

Newspupil as "Dariusz Kiszkiel" via <dakotanews@op.pl> in the thick of
news:d03t95$fq3$1@news.onet.pl
> [...]
> Postaraj się nie wprowadzać ludzi w błąd. Oczywiście że można "mieć 2
> XP" na tej samej partycji. Inna sprawa, że jest to po prostu
> niezalecane.

Nijaki PS wyręczył Cię! Po raz kolejny próbujecie obalać kanony. To nie
instalator decyduje o tym, co i gdzie ma być zainstalowane. Gdyby tak było
to na jednej partycji musiałbym mieć Win 98, XP , Sun i Unix. Jeszcze mnie
nie pogięło ... Wg <nnowy> Q: itd. wynika, że pilnował, aby instalować
dobrze + format. Po debilnej IMHO odpowiedzi PS teraz ja też zaczynam
wątpić, czy format dysku XP jest nadal formatem!