Re: Dr. Watson w Win XP SP2

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 13:46:09 MET

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:14ny4lygvleqn.1k2c7eefefxu9.dlg@40tude.net...
> On Wed, 2 Mar 2005 13:15:32 +0100, Michal Kawecki wrote:
[...]
> Niekoniecznie musi to być uruchomione z uprzywilejowanego konta -
> użytkownik "zwykły" też ma prawo decydować który prgram wpuści a
> który nie. Oczywiście polisami można mu tego zabronić.

No tak, ale z konta z ograniczeniami ustawień Zapory nie zmieni.

> A co do przeglądania listy wyjątków - przyznaj, że zażartowałeś :)?
> Przy 500 stacjach roboczych analizować co kto przepuścił i sprawdzać
> sumy kontrolne execów? :)

Ech... rozmawiamy o dwóch różnych sytuacjach. Ja mam na myśli cały czas
użytkownika domowego.

A w firmie to już na pewno nie stawiał bym nic co zmusza użytkownika do
jakichkolwiek procesów decyzyjnych, bo to bezpieczeństwa nie poprawia, a
tylko go stresuje. . . ;-))

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/