Re: Konwersja partycji extended na primary i boot systemu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 13:38:56 MET

Użytkownik "pbas" <pbas@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:4225aea2$1@news.home.net.pl...
[...]
> Sytuacja obecnie wyglada tak, ze przekonwertowalem z powrotem
> partycje z dyskiem C: na extended i wszystko dziala ok. Tak wiec
> zrobie popoludniu tak jak napisales (przegram pliki) i sprobuje
> przekonwertowac partycje na primary i zrobie ja aktywna. Jednak z
> Konsola Odzyskiwania nic nie wyjdzie (jakby co). Nie zainstalowalem
> jej na czystym systemie a teraz nie moge jej doinstalowac bo mam
> SP2 i krzyczy Windows o niezgodnosci wersji.

Dopisz jeszcze w Boot.ini następujący wiersz, może się przydać:
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /fastdetect /NoExecute=OptIn

Konsolę Odzyskiwania uruchamia się z płytki CD, nie trzeba jej
instalować na hdd.

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/