OT Archiwum prawdę Ci powie...Was Re: Własne "Moje dokumenty"

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Tue 01 Mar 2005 - 18:05:48 MET

NewsMutant as "Radoslaw P." via <radekp@alpha.net.pl> in the thick of
news:2gq821dclkv6hl4f791gmg9sau1rbh3ocs@4ax.com
> [...]
> Ponieważ nic jesteś w stanie nic napisać z sensem, pozwolisz że zakończę
> dyskusję z tobą.

Pozwalam, bo nie cierpię mutantów aksjologicznych i XXLów ;-)

Ku rozwadze uważnym czytelnikom i przypomnieniu udzielających się:
<Radosław> Subject: Własne "Moje dokumenty"
<Radosław> Body Q: Chciałbym na pulpicie zrobić ikonkę typu Moje dokumenty
(nie skrót) -- ale
wskazującą na inny katalog. Jak to wykonać?
<Radosław> The end Re:
"...nie chodzi o przeniesienie Moich dokumentów, ale o stworzenie osobnego
katalogu. ..."

BTW, Piotr Smerda napisał: "Te "special folders" tworzy się zaawansowanymi
metodami, które często nie
są zrozumiałe dla zwykłych użytkowników, a zajmują się nimi programiści.
..."

Interesujące, który z nich jest programistą (, biorąc pod uwagę to co
napisali)?

P.S.
IMHO objawił się nam alfa-programmer <Radosław>: Mniej niż 0 "szarych
komórek".
FUT: pl.comp.programming

--
Obchodzili bacę wkoło, całowali w ... czoło!