Re: Własne "Moje dokumenty"

Autor: Radoslaw P. <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 14:14:06 MET

Tue, 1 Mar 2005 00:17:52 +0100, w <d008ri$9ie$1@opal.icpnet.pl>, "Michał Biek"
<mb[7-]@2.pl> napisał(-a):

> NewsXXL as "Radoslaw P." via <radekp@alpha.net.pl> in the thick of
>
> Cierpisz maniakalnie! Lecz się sam, bo na lekarza za późno!
> Sposób 1.
> Standardowo folder Moje Dokumenty dla konta danego użytkownika umieszczany
> jest w:
> C:\Documents and Settings\Radosław\Moje Dokumenty
> (jeżeli nazwa użytkownika konta to Radosław)

Chłopie, jesteś większym zerem niż ustawa przewiduje :(
Następnym razem czytaj uważnie -- nie chodzi o przeniesienie Moich dokumentów,
ale o stworzenie osobnego katalogu.

Ponieważ nic jesteś w stanie nic napisać z sensem, pozwolisz że zakończę
dyskusję z tobą. Możesz zakończyć trollowanie :)

Podziękowania dla innych w wątku, szczególnie dla Piotra Smerdy za cenne rady.

PS. Twój śmieszny FUT zignorowałem.