Re: ustawienia TV-out w Radeonie -problem

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 11:59:57 MET

> Ja mam WinXp i R9200. Miałem troszkę inny przypadek, jak wałączałem TV to
> monitor pracował z częstotliwością 60 a nie 85MHz. Zrobiłem sobie w
zakładce
> ustawienia->ekrany dwa schematy: jeden tylko z monitorem gdzie mam 85MHz,
> drugi TV + monitor, gdzie TV jest podstawowym i poustawiałem
rozdzielczości.
> Do tego wyłączyłem tryb teatralny i uaktywniłem ikonkę ATI w tray`u. Teraz
> tylko przełączam sobie między schematami i wszystko działa jak należy.

zrobilem podobnie jak ty-schematami, ale karty z dwiema rozdzielczosciami
(tzn. na TV inna i na monitorze inna w tym samym czasie) to widac nie da sie
ustawic. To jest jedyny mankament bo przy zmianie rozdzielczosci w moim
przypadku z wiekszej na mniejsza zeby dostosowac sie do rozdzielczosci TV
powoduje balagan na pulpicie (ikony mi sie przestawiaja - no bo jak zmienie
rozdz. to musza sie dostosowac do nowej). Kurcze szkoda ze nie moge tak
ustawic karty by na TV miec rozdzielczosc mniejsza a na monitorze wieksza.
W ogole to sa takie karty graf.. ktore to umozliwiaja??