ustawienia TV-out w Radeonie -problem

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 20:51:23 MET

Witam

prosze uzytkownikow kart Radeon o pomoc. Jest nastepujacy problem: wiadomo
ze TVout pracuje w rozdzielczosci 1024x768, natomiast ja pracuje na wiekszej
i mam konflikt, bo przy ustawieniach monitora na TV mam ta sama
rozdzielczosc i obraz sie nie miesci, wiec musze zmieniac na mniejsza czyli
1024x768. Uzywam do tego klawiszy skrotow, ktore ustawilem we Wlasciwosciach
ekranu->zaawansowane->zakladka "ekrany". Mam tam ustawione wlasnie
odpowiednie rozdzielczosci dla monitora i dla TV, jak chce ogladac film to
ustawiam na kolejnosc TV-mon (podstawowy-TV, klon-monitor, wtedy mam obraz
filmu na TV, a na mon. jest czarny ekran zamiast filmu) jak uzywam kompa to
odwrotnie czyli mon-TV. Problem jest taki ze gdy wracam do ustawienia mon-TV
nadal zostaje rozdzielczosc 1024x768 i musze dodatkowo recznie zmieniac na
wieksza (w ktorej zawsze pracuje), zmiana rozdzielczosci na monitorze na
mniejsza powoduje rowniez balagan w ikonach na pulpicie. Jak zrobic aby miec
2 rozne rozdzielczosci na TV i monitorze i bez problemu przelaczac sie
TV-mon, mon-TV (wzor: podstawowy-klon)??

prosze o pomoc bo jest to troche denerwujace ciagle takie reczne
przestawianie, a nie potrafie sam tego rozwiazac.
s.

PS win2k i R9550