[WinXP SP2] błędy o id 7011, spowolnienie działania systemu

Autor: Piotr Gnyp <toread_at_NOSPAM.discordia.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 02:53:13 MET

Witam,
po jakichś 2 latach od instalacji nagle mój dziennik zdarzeń zaczął się
zapełniać takimi oto trzema rodzajami błędów (wszystkie o id 7011, źródłem
jest Service Control Manager)

Limit czasu (30000 milisekund) podczas oczekiwania na odpowiedź transakcji z
usługi TrkWks.

Limit czasu (30000 milisekund) podczas oczekiwania na odpowiedź transakcji z
usługi ShellHWDetection.

Limit czasu (30000 milisekund) podczas oczekiwania na odpowiedź transakcji z
usługi dmserver.

Wygląda to jakby system na chwilę głupiał i nic nie robił, po czym (od paru
do parunastu minut) zaczynał wracać do normalnej pracy nadrabiając stracony
czas...

Nie podejrzewam ani wirusów, ani trojanów. Nie wychwyciłem podejrzanych
procesów. Na systemie zapobiegawczo chodzi DrWeb, SpyBot i Kerio. System
aktualizowany na bierząco.

Czy może być to w jakiś sposób spowodowane hardwarem?

Jeżeli ktoś poratuje mnie poradą, to będę wdzięczny. Reinstalka średnio mi
się uśmiecha, poza tym z chęcią posłucham waszych jakichś wskazówek, jako że google milczą
na temat powyższych komunikatów.

PS. jeżeli trafiłem na złą grupę to uprzejmie proszę o przekierowanie mnie
na właściwą.

--
mailto:http://cerbermail.com/?cbnAsx515H::gg#23475::Toread@IRCNet
"Dlatego alchemia jest niewinną nierządnicą, która ma licznych kochanków,