Re: squid-proxy a automatyczne ustawienie przegladarki IE

Autor: Przemysław Rachwał <prachwal_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 19:46:04 MET

Marek Kutyla napisał(a):

> Dla mnie to nie jest bardziej eleganckie i zawsze wylaczam automatyczne
> wykrywanie proxy, bo po co cos ma mi sie po sieci szwendac i szukac
> ustawien skoro moge je wpisac w inny sposob.

ech bo konfigurujesz raz słownie raz i działa do zdechu 9czytaj do
momentu aż nie popsujesz) na dowolny praktycznie system

powiesz ile czasu zajmie ci skonfigurowanie lokalnej sub domeny WPAD.
skonfigurowanie VHOSTA w serwerze HTTP oraz napisanie jednego pliczku
słownie jednego

a przy okazji jak masz wielu - naprawdę wielu klientów to jak byś
rozwiązał to że określona ich grupa korzysta z jednego proxy a kolejna z
innego to raz

dwa jak zrobisz wpis w rejestrze żeby w przypadku awarii jednego serwera
PROXY klienci automatycznie przeszli na zapasowy?

--
Are you too stupid to use Google?