Re: squid-proxy a automatyczne ustawienie przegladarki IE

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 16:30:18 MET

Tego oto dnia 2005-02-03 16:21, Niejaki/a Przemysław Rachwał bedac w
stanie euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> na starsze wersjie Windows to dziaĹ?a?

nie tylko

> czy dziaĹ?Ä? to jak by byĹ? komp z Linux-em?

no raczej nie ;-)
Trzeba wykombinowac cos innego

> nie mozna bardziej elegancko? np. PAC albo WPAD

Dla mnie to nie jest bardziej eleganckie i zawsze wylaczam automatyczne
wykrywanie proxy, bo po co cos ma mi sie po sieci szwendac i szukac
ustawien skoro moge je wpisac w inny sposob.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --