Usługa Przeglądarka komputera zakończyła działanie. ID 7023

Autor: Sławek <slawek_at_poczta.mr.com.pl.bezkoncowki>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 09:59:34 MET

Witam wszystkich.

Domena NT4 - Windows XP Pro. Po instalacji SP2 występuje problem z
przeglądaniem sieci w otoczeniu sieciowym (wpisywanie z palca
\\nazwa_kompa\udział działa bez zarzutu, tylko wyszukiwanie domeny, a
później poszczególnych komputerów trwa wieki). Sprawdziłem, że usługa
Przeglądarka komputera po uruchomieniu się, za jakiś czas się wyłącza i w
dzienniku zdarzeń jest następujący komunikat:
Usługa Przeglądarka komputera zakończyła działanie; wystąpił następujący
błąd:
Operacja została zwrócona, ponieważ przekroczono limit czasu.
Identyfikator zdarzenia: 7023
Przeglądałem archiwa, ale nie znalazłem nic podobnego. Czy może ktoś miał
podobny problem i znalazł jego rozwiązanie?? Po odinstalowaniu SP2 wszystko
wraca do normy. Za wszelkie sugestie wielkie dzięki.

Pozdrówka
Sławek