Re: Kontroler hosta IEEE 1391 zgodny z OHCI

Autor: Sławek Owoc <slawek_at_ignatianum.usunto.edu.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 08:34:47 MET

Użytkownik "qwertek" <qwertek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cv132d$7cn$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!!
>
> Wlasnie takie urzadzenie jak w temacie mam z zoltym wykrzyknikiem w
> menadzerze
> urzadzen w Windowsie XP. Gdy na nie wejde mam napisane:
>
> Nie mozna uruchomic tego urzadzenia (kod 10)
>
> Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, ze w tym komputerze nie ma zadnego
> urzadzenia FireWire!!
> Komputer ma plyte glowna ECS K7S5A z procesorem Duron 1200 MHz, karte
> graficzna Asus V9400 (GeForce MX4000) i twardy WD Caviar 120 GB oraz Combo
> Lite-On.

heh - mam niestety kilka komputerow z takimi plytami (plyty z roznym rev
pcb), lekarstem dla mnie byl bios do wersji pcb 3.0 021029.rom wgrany do
kazdej plyty, instalacja najnowszego sterownika do chipsetu Sis - u mnie
probemy sie skonczyly z tyu plytami.
Moja rada jest taka - jak to ma byc Twoj komputer do domu i chcesz
zaoszczedzic czas i pieniadze to wymien ta plyte na jakakolwiek na chipsecie
VIA (266 400) kazda inna bedzie szybsza i lepsza od tego gowna

Pozdrawiam
Slawek