Kontroler hosta IEEE 1391 zgodny z OHCI

Autor: qwertek <qwertek_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 04:29:17 MET

Witam!!

Wlasnie takie urzadzenie jak w temacie mam z zoltym wykrzyknikiem w menadzerze
urzadzen w Windowsie XP. Gdy na nie wejde mam napisane:

Nie mozna uruchomic tego urzadzenia (kod 10)

Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, ze w tym komputerze nie ma zadnego
urzadzenia FireWire!!
Komputer ma plyte glowna ECS K7S5A z procesorem Duron 1200 MHz, karte
graficzna Asus V9400 (GeForce MX4000) i twardy WD Caviar 120 GB oraz Combo
Lite-On.

Moglby mi ktos powiedziec skad Windows "wytrzasnal" to urzadzenie i jak sie
pozbyc tego komunikatu o bledzie??

Pozdrawiam

qwertek

P.s. Dodam jeszcze, ze wszystkie sterowniki zainstalowalem bez problemow.