Re: Win 2003 server + Radius

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 20:47:57 MET

tycztom wrote:
> Dzięki! Czyli 'pierwszoplanową' rolę odgrywa AD z /powiedzmy sobie/
> nakładką, która wystawia pewne informacje w jakimś standardzie - np.
> RADIUS IAS...
Zeby byc dokladnym - IAS nie jest zadna nakladka a po prostu aplikacja
ktora potrafi korzystac z AD

> Czyli patrząc z poziomu Win, mój problem jest nietypowy ;)

Mozna tak powiedziec - ludzie pracuja z takimi rozwiazaniami, stosuje
sie rozne metody synchronizacji baz uzytkownikow itp - do tego miedzy
innymi sluzy taka kobylka jaka jest MIIS

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl