MS Outlook 2003 i reguły

Autor: Marecki <moby2001_at_NOSPAM.interia.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 20:41:56 MET

witam
mam taki problem w MS Outlook z pakietu Office Professional 2003 PL

skonfigurowanych jest kilka kont do odbierania i wysyłania poczty
utworzone są katalogi w 'skrzynce odbiorczej' do ktorych maja być
odpowiednio kierowane maile

robie to nastepujaco (w lekkim skrocie):
wiadomosc pochodzaca z 'konta 1' ma byc przeniesiona do folderu 'konto 1'
wiadomosc pochodzaca z 'konta 2' ma byc przeniesiona do folderu 'konto 2'
wiadomosc pochodzaca z 'konta 3' ma byc przeniesiona do folderu 'konto 3'
wiadomosc pochodzaca z 'konta 4' ma byc przeniesiona do folderu 'konto 4'

i tutaj jest problem
program (narzedzie do konfiguracji reguł) automatycznie zmienia konto
pochodzenia wiadomości
dzieje sie tak przy zamykaniu okna konfiguracji reguł (badz przez 'OK' lub
"zastosuj')

efekt jest np. taki:
wiadomosc pochodzaca z 'konta 1' ma byc przeniesiona do folderu 'konto 1'
wiadomosc pochodzaca z 'konta 1' ma byc przeniesiona do folderu 'konto 2'
wiadomosc pochodzaca z 'konta 3' ma byc przeniesiona do folderu 'konto 3'
wiadomosc pochodzaca z 'konta 1' ma byc przeniesiona do folderu 'konto 4'

czym to jest spowodowane ???
wgralem juz nawet SP 1 do MS Office 2003 PL bo myślałem że to pomoże

p.s.
na innym kompie nie mam tego problemu (ale tam jest MS Office Professional
2003 PL with BCM (chyba)

moze ktos z Was juz spotkal sie z czyms takim
dzieki za pomoc
Marecki