Re: Network Load Balancing w2k3

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 13:16:50 MET

kris <kris@rulez.pl> napisał(a):

> a czy zestawianie wielu sesji od jednego klienta do wielu nodow
> bardziej obciaza klaster niz wiele sesji do jednego noda?

Cos chyba musimy wyprostowac - sesja jest sejsa - jezeli zostanie rozlozna
rownomiernie po maszynach wchodzacych w sklad takiej konfiugracji to czy jeden
host bedzie nawiazywal sesje tylko do jednego nodu czy do wielu to jest obojetne.

Jezeli problemem jest wydajnosc SSL to raczej nalezy pomyslec o wspomaganiu
tego protokolu przez akcelerator itp - nie wiem na jakie to obciazenie jest
szykowane ale to juz musisz sobie sam odpowiedziec i okreslic mozliwosci
(glownie finansowe)

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl