Re: Network Load Balancing w2k3

Autor: kris <kris_at_rulez.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 13:04:29 MET

"Tomasz Onyszko" <gekkon@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message
news:cuvasu$rap$1@inews.gazeta.pl...

> No niby sensowne ale gryzie sie to wogole z idea rownowazniea obciazenia -
> po
> prostu klient musi wpisac adres konkretnego serwera i tyle
>

> --
> Tomasz Onyszko [MVP]
> http://www.w2k.pl
>
> --
> http://www.gazeta.pl/usenet/

a czy zestawianie wielu sesji od jednego klienta do wielu nodow
bardziej obciaza klaster niz wiele sesji do jednego noda?

czy to ustawienie jest optymalne w takim razie?: Filtering Mode: Multiple
host, Affinity: Single
(sa rule na 80 i 443)
klaster ma obslugiwac tylko jeden site ale dosyc rozbudowany,
wszystko chyba na ASP.NET + obsluga SSL
max 3 nody w klastrze

pozdrawiam
kris