Re: /winnt

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 06:57:41 MET

On Wed, 16 Feb 2005 00:11:42 +0100, Michal Kawecki wrote:

> Użytkownik "jasio kiler" <brafik@poczta.onet.pl.toDOkosza> napisał w
> wiadomości news:cutnof$e44$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> W tej "paczce" był tylko NAV, czy może także Ghost?

> Katalogu /winnt na pewno nie znajdziesz, bo w Windows slashe podaje się
> odwrotnie ;-). Ale pomijając to - a czemu nie obejrzałeś tego dysku
> poprzednio spod Konsoli Odzyskiwania? Może wtedy był jeszcze katalog
> \winnt (musiał być, skoro zalogowałeś się do tamtego W2k), a teraz już
> nie....

A kto powiedział, że miał on system zainstalowany w \WINNT? Ja mam np w
Win2K, na serwerach czasem instaluję w WIN2000 albo Windows2000 :)

Niech lepiej poszuka pliku jakimś narzędziem typu TotalCommander albo czymś
podobnym. Nie jest wykluczone też, że katalog może dostał atrybut hidden
albo system i nie widać go z explorera.

Moja szklana kula jest w serwisie :)

--
Pozdrawiam