Re: /winnt

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 00:11:42 MET

Użytkownik "jasio kiler" <brafik@poczta.onet.pl.toDOkosza> napisał w
wiadomości news:cutnof$e44$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam,
> system win2kProf z NAV CE 9.0, zakupilem NAV2005 (paczke) i chcialem
> zainstalowac.

W tej "paczce" był tylko NAV, czy może także Ghost?

> po restarcie wyrzucilo mi:
> Nie mozna uruchomic Systemu Wondows 2000, poniewaz nastepujacy plik
> nie zostal znaleziony lub jest uszkodzony <katalog glowny windows
> 2000>system32\ntoskrnl.exe
> uruchomilem konsole z plytki i zrobilem chkdsk /p gdy to nic nie
> dalo /r, a skoro to nic nie dało chcialem recznie podmienic
> ntoskrnl.exe wiec podpialem dysk do innej stacji i tu sie
> zdziwilem, na dysku nie znalazlem katalogu /winnt :-(
> nawet nie wiem po co pisze, ale moze jakis cud sie stanie, co robic?
> jutro bede cos kombinowal

Katalogu /winnt na pewno nie znajdziesz, bo w Windows slashe podaje się
odwrotnie ;-). Ale pomijając to - a czemu nie obejrzałeś tego dysku
poprzednio spod Konsoli Odzyskiwania? Może wtedy był jeszcze katalog
\winnt (musiał być, skoro zalogowałeś się do tamtego W2k), a teraz już
nie....

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/