Re: Niemozliwe zalogowanie ograniczonego uzytkownika

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Fri 11 Feb 2005 - 21:30:55 MET

NewsAgent as "Grzegorz Niemirowski" via <gnthexfiles@poczta.onet.pl> in
the thick of news:cuj0a2$34v$1@news.onet.pl
> [...]
> A jak miałem zareagować? Na stronie MS nie ma przecież wiele.

Cze! Nadal jest OK?!To miło mi, jezeli tak.
A teraz ad rem: Nie wiem!:-) Nie jestem psychologiem i nie prowadzę tutaj
siakiś badań reakcji na moje posty. Faktem jest, że mogłem podać ten drugi
url i np. napisać o tym, co od dłuższego czasu o tym programie jest
wiadomo :-) Ale podałem przemyślnie lub jak kto woli bezmyślnie url do
nijakiego M$a- BootVisa.
Na tej www nadal jednak widzę (*cytat). A co M$ chciał nam skromnie
powiedzieć to nie wiem. Ale odebrałem to jako siakieś ostrzeżenie dla
użytkownków XP nazwanych jn.
*cytat : "...Please note that Bootvis.exe is not a tool that will improve
boot/resume performance *for* *end* *users.* ..." Ot i tyle tertio!