Re: Niemozliwe zalogowanie ograniczonego uzytkownika

Autor: Michał Biek <_at_2.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 02:46:59 MET

UKnowed as Grzegorz Niemirowski via <gnthexfiles@poczta.onet.pl> with the
tick <news:cuecsn$j5u$1@news.onet.pl>:
> [...]
> I nie dostałem żadnej konstruktywnej krytyki tylko dawkę trollingu, próbę
> udowodnienia, że jestem idiotą. Pomagam jak potrafię. Ty w tym wątku jak na
> razie mnie atakujesz a jak na razie nie pomogłeś dużo więcej niż ja.
> Napisałeś tylko o przyczynach dłuższego logowania.

Yah, jezdem Wielki Troll!
Pomagać każdy może. Jeden lepiej drugi gorzej :-)
Jak ja Cibie w tym wątku atakuję, to chyba nigdy nie brałeś udziału w
prawdziwej newswojnie.
A można mu pomóc?!
Zatem napisz mu (jesteś młodszy i lepszy od trolla :-) instrukcje
czyszczenia dysku, optymalizacji OSa, wyłączania niepotrzebnych programów
i usług itd. konfiguracji BIOSa, sprawdzenie konfiguracji sprzętu itp. i
ewentualnie jak kasuje się konta, a zakłada nowe. A IMHO najlepszy byłby
siakiś universal url o dł. ~200 znaków.

Aaa.. przypomniało mi się, że jest taki program Bootvis, który pokazuje
gdzie i na co system traci czas i pomoże co nieco
optymalizować-przyspieszyć.
http://www.microsoft.com/whdc/system/sysperf/fastboot/BootVis.mspx

P.S.
Nie mam nic do Ciebie i nie traktuj tego co napisałem, aż tak serio.