Re: Generic Host Process for Win32

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Thu 10 Feb 2005 - 01:03:05 MET

Newspupil as "mercur" via <mercur@plusnet.pl> in the thick of
news:cue7j5$2ah$1@news.onet.pl
> Mam aktualny PANDA AV. Nic nie wykrył..;-(

No to weź-spróbuj tools do usuwania od Symanteca, Kasperskego - zobaczymy!
P.S.
A tak przy okazji: Przy 1 instalacji eXPerancy i posiadaniu NAV 2k4 siakiś
vir pn. KillAv załatwił mi Explorer.exe na amen. I zgadnij tu dlaczego NAV
go nie wykrył. Bo to był cwany (virboot) ze siakiegoś screensavera lub
jpegów i wiedział co XPSP1/2 "boli".