Re: Niemozliwe zalogowanie ograniczonego uzytkownika

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Thu 10 Feb 2005 - 00:56:32 MET

Newspupil as "Marek Kutyla" via <SpamBezSzans@jakis.pl> in the thick of
news:cue6he$b6l$1@atlantis.news.tpi.pl
> Tego oto dnia 2005-02-10 00:08, Niejaki/a Michał Biek bedac w stanie
> euforii nagryzmolil/a co nastepuje:
> Widze ze przyjales ciche zalozenie, ze kazdy ma P4 min 3 GHz.
> Rzeczywistos bywa jednak bardziej brutalna ...

Brutalne jest to, że ostatnich gryzą psy ...
A tutaj należy siakoś takoś napisać o sprzęcie mało więcej, bo niestety ze
mnie żaden Wizard czy Wróżka.
Mogłem napisać wprost czego mi brakuje w Q:, ale dostosowałem się do
chwili i pory ;-) Jest mi miło, że jeszcze o tej porze jeszcze komuś chce
się siedzieć przy PeCku i pisywać... :-)