Re: zdalny dostęp win 2000

Autor: Stoout <stoout_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 20:32:58 MET

Użytkownik "Mirek @www.dzienpo.tk" <mireczek@pf.pl> napisał w wiadomości
news:npke0191htrf11rtk33gqlb7rn04oeev33@4ax.com...
> 3. Hmm, chyba juz tylko zostalo pytanie jak wystartowac system
> zdalnie. A wiec, nalezy po pierwsze sprawdzic czy karta sieciowa jest
> podlaczona specjalnym kabelkiem z plyta glowna i czy wlaczona jest
> taka mozliwosc w BIOSie (Boot from LAN) a nastepnie zaopatrzyc sie w
> programik typu Wake On Lan (google Twoim przyjacielem ;)) no i wpisac
> adres mac karty sieciowej komputera ktory chcemy wystartowac (lub IP).

zrobiłem specjalny kabele :P karta sie zaświeciła, na switchu też sie
pokazała.
w biosie włączyłem co trzeba i co? problem jest z zdalnym odpalaniem.
korzystałem z programów typu "lanstart" jak również z ciekawej www
tak wogóle to wiadomości czerpałem z http://sierp.net/faq/#wol.
niestety bezskutecznie. zdalne administrowanie programem za pomocą
readmin21 po lanie działało, chociaż to mnie pocieszało.
co moze być nie tak?

Stoout